Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under augusti 2010

Av jenny - 31 augusti 2010 11:07

Hejsan igen :) nu var det ett tag sedan jag skrev känner jag, tyckte att det var dax att skriva igen :).


det har inte hänt speciellt mycket över den tiden som jag inte har skrivit på, det ända som hänt är att jag blir allt mer nervös över ultraljudet som är på torsdag. då får jag oxå äntluigen träffa Fredrik :D saknar honom sjukt jävla mycket. det ska bli skönt att tillbringa helgen med honom, eller ja ända tills på lördag :). På söndagen beger jag mig mot skavsta och ska sätta mig på ett plan till Mallis :) sjukt skönt ska det bli att få komma bort ett slag. men jag kommer hem på torsdagen igen nästa vecka. igår var jag ute i oden igen och tränade med min små tjejer, vi körde lite hård träning med dom :P men dte kan dom behöva lite då och då.


idag blir det till att bara ta det lugnt laga lite mat och plocka lite ;). kommer fan inte på något mera att skriva! men imorgon kommer det ett nytt inlägg igen :)


btw letar fortfarande lägenhet i oden någon som vetatt någon ska flytta från en två kan ju tala om det för mig :D

 

 



Av jenny - 26 augusti 2010 22:59

idag ahr jag inte gjort speciellt mycket har varit duktig ännu en dag  och lagat mat ;) känner mig som en husmor :).

har varit i odensbacken och tränat mina små tjejer nu ikväll, dom var tre denna gång på måndag hoppas jag att dom äe flera så vi inte behöver träna ihop med killarna ;).


imorgon bär det av hemmåt till öret igen, först ska jag och mamma till morfar och hälsa på det var ett tag sedan jag såg honom. så imorgon bär det av till oden  först sen in till örebro för att träffa sakande fredrik  nordborg som äntligen har kommit hem från sthlm :D. sen blir det nog hem och bara ta det lugnt om jag inte följer med honom på några bravader, annars åker jag hem till järle imorgon igen, kommer nog inte alls bli lika mycket bloggskrivande då men ska försöka så mycket jag kan.


har kollat på öbo idag igen och hittade en lägenhet i oden :) men den va ledig från 1 september och jag måste snacka med soc först innan för jag har inga pengar pga att jag är arbetslös just nu men kollar även efter jobb tills jag får gå på mamma ledighet. förhoppningsvis får jag en ägenhet så fort som möjligt så jag kan starta upp mitt nya liv :) eller ska iaf försöka att starta ett bättre liv från alla problem som finns i bakgrunden.

nu är det sängen som ropar på mig så jag säger godnatt <3 puss   






Av jenny - 25 augusti 2010 12:17

jaa nu har jag varit hos mamma sen i söndags och kan bara säga att det var grymt jävla sköönt att komma ifrån järle ett tag, kommer få psykbryt om jag ska stanna där i all oändlighet. men nu letar jag lägenhet i odensbacken iaf :) jätte sköönt ska det bli om jag får någon :) hihih. det finns en ledig nu men det är en trea och vad ska jag med en sådan stor lägenhet till, för mig räcker det med en två eller en etta :).


nu har min nya kusin fått kommit hem från sjukhuset :). ska försöka att åka ner och träffa den lilla krabaten som ännu ej har något namn. men skönt att dom är hemma nu i alla fall, och speciellt för morbror och Peggy. själv börjar jag på att bli nervös inför ultraljudet "P men det kommer nog att gå bra och förhoppningsvis så mår bebisen bra där inne och har inga hjärtproblem eller andra problem. jag sitter och håller tummarna redan nu :)..


imorgon kommer fredrik hem från sthlm och på fredag ska jag träffa honom :) ska bli riktigt roligt att träffa honom igen :). för er som inte hänger med riktigt så är vi sams igen och vi har diskuterat om mycket efter den lilla kärleksvitsen, nu ör allt bra mellan oss och han är med på linjen igen och vill finnas där för barnet :) och det värmer för mig <3.

nu ska jag kolla in tv:n lite :D hihihi, hoppas att det är något bra på burken :)


pussen och kramen<3  





Av jenny - 23 augusti 2010 22:11

nu har jag hunnit andats och jag har hunnit tänkt massor oxå. men har sovit hur jävla kasst som helst inatt har vaknat flera gånger med hast, det är inte roligt för så fort jag vaknar får jag ont i magen. men nu är jag iaf lugn och samlad inom mig, ilskan har lagt sig och jag kan slappna av i kroppen och börja blicka framåt på hur det ska se ut för mig i framtiden.


krabaten i min mage lever sitt liv och sprattlar till lite då och då det är en härlig men ändå konstig känsla jag får :) känns skönt att bebisen mår bra iaf tror jag..

den andra september åker jag på ultraljud för första gången och det ska bli spännande och se :) roligt. längtar tills den kommer ut så jag får se om det är en liten Elwin eller om det är en Tindra/Thea, längtar som fan men det känns som om det är så lång tid kvar men det är typ 4.5 månad eller något. tiden går fort ibland och hoppas att den gör de nu :) hihihi <3


idag startade handbollen igen :) det ska bli roligt och se min små tjejer bli bättre och utvecklas under denna säsong oxå.

nu är de godnatt <3




Av jenny - 22 augusti 2010 22:54

vad gjorde jag för fel när jag flyttade hem igen ? ´kan du bara säga till mig varför du gör på det här sättet. jag fattar inte hur du ens kan tänka dig att bete dig på samma sett som du gjorde innan jag flyttade. men jag kanske är dum, jo det är jag jag är dum för jag trodde att du hade ändrat dig, men inte fan har du de. ne de är som folk säger människor kan aldrig ändra på sig utom den dom en gång har varit kommer de alltid att vara. fattar inte hur jag kunde vara så jävla dum som trodde på att du hade för ändrat dig, fan vad jag ångrar mig...


jag vet inte längre vad jag ska göra eller om jag ska tro på saker längre allt känns ju bara så jävla meningslöst att tro på kanske ska sluta hoppas igen, kasnek de som är de bästa annars kanske jag blir besviken igen om jag tror och hoppas på att jag kan bli en bra mamma men att det är bara vad jag tror när det verkligen kommer till knipa så kanske jag är en usel mamma som bara kommer att supa röka och ha en ny karl varje vecka vem fan vet hutr de kommer att sluta! fan vad trött jah blir på mig själv ibland....

SLUTA DRÖMMA JENNY OCH VAKNA UPP TILL VERKLIGHETEN FÖRFAN.



FUCK THE WORLD SOMETIMES!!!



Ovido - Quiz & Flashcards