Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under november 2010

Av jenny - 30 november 2010 14:25

usch jag tycker verklugeninte om att vara sjuk "/ usch de är nog bland de värsta jag vet... GILLAR INTE ALLS!!


jag har mycke tankar i skallen och massa jävla skit som jag skulle behöva bli av med men jag orkar inte sitta och skriva ner allt så de får vänta ett tag  ; ) hihihi. men nu blir det allsång : )



Tänk jag drömde inatt att jag hade en katt
och han åt bara sill och potäter
du får trot om du vill men potäter och sill
det är just vad små kattungar äter

 


Tänk jag drömde inatt att jag hade en katt
och han vická på rumpan i dansen
du får trot om du vill men det hör liksom till
att små kattungar svänger på svansen

Tänk jag drömde inatt att jag hade en katt
oj vad den kunde bitas och fräsas
du får tror om du vill men det så det gick till
när den rackarn bet av mig min näsa

tralalalalala tralalalalala tralalalalalaala
tralalala tralalala tralalalal


:)

Av jenny - 24 november 2010 21:40

gud vad jag är dålig på att komma ihåg att blogga, det är sjukt  ; ) hahah. men nu skriver jag ett inglägg igen :). de är roligt att det är folk som läser min blogg och följer den : ) uppskattar det verkligen : D..   <3 på er


idag har jag bakat lussekatter och gjort en pepparkaksdeg med min söta mormor :) hihih fick världens julkänsla när vi gjorde pepparkaksdegen, de luktade oerhört gått : D. skulle ha träffat jessica idag men de blåste som fan och började snöa på de oxå så vi sa att vi skulle ta de en annan dag inge roligt att gå ute på stan i detta blåsväder : O.  Imorgon ska jag iaf upp på stan för att köpa lite hårfärg och shit sedan ska jag till min Becca-Bög så ska hon få färga håret på mig : ) hihih hon är så snäll.


På fredag far jag ut till pålsboda för att träffa sandra och faster mikaela och farmor susanna och pappa fredrik kommer jag nog oxå att träffa : ) det ska bli roligt att träffa dom igen : ).   skulle ha gjort betydligt mycket mer saker denna vecka men jag har inte haft ork de har lixom tagit stopp har nog inte varit riktigt kry i kroppen har nog haft en liten förkylning tror jag. men nu är den borta känns det som och de är gudomligt sköönt : D.


Min bebis i magen mår bara bra den växer för fullt, lever som fan där inne sparkar vänder och har sig :) på fredag är det 30 veckor exakt :) tiden går sjukt fort nu alltså. det är bara drygt 2 ½ månad kvar till beräknad förlossning :) <3 HELT UNDERBART <3

Av jenny - 9 november 2010 16:48

jag vet att jag är dålig på att blogga, men det har inte riktigt funnits tid till det på senaste.


mina tankar och funderingar far fortfarande genom huvud men de kanske tillhör det "normala" livet. vem vet inte jag ialla fall.

idag var det föresten sista dagen på jobb direkt och de var nog segaste dagen i mitt liv bara satt och glodde på AF:s hemsida i två timmar typ "/ inte vettigt för fem öre men men.


saknar mina tjejer i handbollen känner mig så dum att jag inte är där och tränar dom "/. men vet att kent, jesper, ola och moa ställer upp för mig :D och de vill jag tacka dom för att dom ställer upp för mig :) TACK VÄNNER NI ÄR GULD I MINA ÖGON.

Av jenny - 6 november 2010 13:55

fyfan vet int evad jag ska göra vad jag ska välja eller vad jag ska säga "/ allt ska vara så jävla svårt hela tiden tydligen.  fuck this shit alltså.  jag vet inte vilket håll jag ska gå "/ om det bara ändå fanns någon där ute som kunde komma och viska i mitt öra precis om hur jag ska göra, men nej det finns ju ingen sådan person. men men detta kanske tillhör livet och då är de väl bara att de får vara som de är.


jag vill att min lilla bebis i magen ska komma nu. men de är ju tre månader kvar till februari, vill ha februari nu, nu, nu! vill ha min lilla att krama och pussa på och bara kunna ha något att älska som älskar mig tillbaka på de sättet jag vill <3. allt kommer bara att bli bättre hela tiden ju mer min bebis växer och visar att det är en livlig krabat så kommer allt bara att bli skit bra<3 <3 jag längtar som faaaaan.



nu ska jag ställa mig i duschen och sedan kommer min syster och hennes karl hit, då ska vi till stora sundby och träffa mor min och äta älggryta tror jag :) MUMS de ska bli riktigt gott <3.

kanske bloggar imorgon om jag orkar ;)


pussen och kramen <3

Av jenny - 2 november 2010 21:23

borde jag lita på dig ?

jag vet inte om jag borde göra det eller om jag bara ska skita i det och gå vidare i livet, fan att det ska vara så jävla komplicerat hela tiden! fan finns det ingen i världen som kan tala om för mig vilken väg jag ska gå för att göra rätt ifrån. allt ska vara så jävla svårt hela tiden "/.


i vissa lägen undrar jag om jag är på väg tillbaka ner i de svarta, jag vet inte! men jag hoppas av hela mitt hjärta att de inte händer för de får verkligen inte hända mig igen. jag känner att jag är klar med de förflutna och all jävla skit som har varit har jag lagt bakom mig och gått vidare.  nu när jag sk få en liten bebis vill jag ännu mindre falla neråt. men det är bara att kämpa på och ha en tro på att allt kommer att ordna sig : ).


Amanda Helgesson <3

Elin Grönberg <3

Therese lundqvist <3

Lenore cain <3

Kajsa Samuelsson <3

plus alla andra jag älskar och saknar högt <3 ni vet vilka ni är som finns i mitt liv och som betyder massor <3 love you all

Ovido - Quiz & Flashcards