Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under november 2013

Av jenny - 7 november 2013 10:12

hejsan hoppsan :D

Lite halv dåligt på att skriva eller snarare skit dålig på att skriva xD men de har la inte hänt så möe sen jag skrev sist heller men idag tänkte jag att jag skulle "lufta" mitt system lite ^^. just nu så har vi en lugn stund här hemma då jag dricker mitt morgonkaffe och Roxann tittar på barnprogrammet så de är lugnt och stilla för tillfället :)


Vi kan ju börja med att jag och Roxann ha flyttat från lägenheten i pålsboda och hon har slutat på dagis så jujst nu sitter vi och väntar på en annan dagis :p.

Jag har även blivit av med bostadsbidraget och har väl typ två månder till kvar på lägenheten :/ men men jag har iaf sökt soc nu vilket jag absolut inte vill för jag tycker inte om att ha bidrag på de sättet men jag hoppas att jag kan få hjälp ifrån dem tills jag blir av med lägenheten för de är sjuuuuuuuukt jobbigt att känna att man inte har pengar och man har räkningar upp över öronen men jag hoppas att de löser sig med allt sen. men jag har ju en plan inför mitt liv och jag hoppas att den planen fungerar och att de blir som jag har tänkt mig. Detta är verkligen någon jag vill och jag tror att de kommer att bli skit kul attt få arbeta med en underbar vän och få gör något man är intresserad av och inte bara för att man måste så jag hoppas verkligen att detta blir kanon och att jag klarar av de och att de slutar i ett bra resultat av de hela :).


Och till någe helt annat här nu så idag ska man tvätta vilket är skittråkigt men ett måste, annars vet jag inte ett dugg av vad vi ska göra idag :/ skulle ju ifs behöva åka till AF i Linde och skriva in mig där för att göra upp en plan oxå jajaja vi får la se vad som händer :)

NU RÖKA OCH KAFFE !!!


PEACEOUTFREAKS

Ovido - Quiz & Flashcards