Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under januari 2013

Av jenny - 3 januari 2013 14:43

HejsanSvejsan :)


Nu har jag gjort en design på bloggen igen :P hihih. jag är då aldrig nöjd me någe ^^.

men nu får jag allt nöja mig med denna ett tag :P är ganska fantasilös just på allt :P.

Nu på förmiddagen har jag varitute och lekt med Roxann en sväng vi åkte trehjuling och gick på breställ med den :P hihihi man kan göra möe kul med en sån :) hon var jättenöjd med att få åka lite brumbrum som hon säger :). Efter en stund blv hon trött så då gick vi in och tog en liten fika och nu sover hon middag en sväng :) så jag har en glad tjej när hon vaknar :) hihi.


De har varit rätt skönt att bara vara hemma idag :) i måndags var vi hos morfar och tisdag var vi hos farmor igår var vi hos mormor så de är ruskigt skönt att bara ha en slappardag idag :). Till kvällen vore de ju sköj och gö någe men vad är de ingen som vet :P hihihi. Får la komma på något skoj.

De är helt sjukt vad fantasilös man blir när man kommer upp i ålder xD men barnasinnet har jag iaf kvar, men de finns ingen snö kvar såman kan ju inte åka pulka heller :( jaja får la se vad kvällen bjur på :)


Nu ska jag nog göra lite mat så de ärklart när Roxann vaknar så hon blir ännu gladare men kanske drar till med ett inlägg ikvl oxå <3


PEACEOUT <3

Av jenny - 2 januari 2013 22:49

hej hopp :)

Jag hälsar de nya året välkommet och hoppas att de blir ett sjujävla bra år :)

detta år ska jag bli bättre på att gra inlägg minst 3 st i veckan och de får bli mitt nyårslöfte oxå :P hihhihi.

jag hoppas att ni alla hade ett bra nyår :) jag satt och spelade bingo och var ett nummer ifrån att vinna en ny bil :O vart lite sur för numret jag sakna var I20 men I26 kom upp ist då blidde jag lite sur men men bättre lycka nästa gång :) hihi..


 Har planera in lite saker som ska ske detta året hoppas jag :P men allt kan ju ändras ^^ men en sak och de är att jag ska åka till thailand med Roxann i en-två veckor :) och de är den största planen jag har och hoppas att den blir uppfylld sen hoppas jag även på att jag ska få ett jävla jobb någon gång så jag slipper de här med att vara utan pengar varje jävla månad. jaja vi får la se vad som sker här i månaderna :)

Roxann fyller två år i februari och jag blir 22 i mars så de är exakt 20 år mellan mig och Roxann de är lite kul fakiskt :).


 


MINNS DE SOM OM DE VORE IGÅR HON VA SÅHÄR LITEN <3




Du är fortfarande väldigt fin pöjken <3

Ovido - Quiz & Flashcards