Ta dagen som den kommer!

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Runt o Runt...

Av jenny - 4 maj 2014 23:16

Tjooolahopp :)
Hjärnan snurrar i 210 ideer flödar tankarna står högt och lågt i skallen jag vet inte vart jag ska börja eller vart jag ska sluta! Allt känns så stor fast ändå känns de som lätt som en plätt ! Gaaaaaah ja tror jag behöver prata med dig om hur jag ska göra med mina ideer och tankar som flödar! För nu jävlar ska ja komma till skott med detta, jag vill bara få de ur mig jag vill bara berätta!! Varför ska allt va så svårt ibland!
Baaaah jaja jag får la bara ta oh varva ner mina tankar ett slag eller två ;) faan de sådanna här kvällar jag vill ha en dator så jag kan skriva ner alla mina ideer jag har men icke sa nicke xD jaja de är la bara oh spara pengar så jag kan gö de :D

På tal om annat min dag har varit ganska hyfsad faktiskt :) idag kom min andra hälft hem igen, så känner mig hel igen <3 vi har även varit och handlat mat med Moa idag, oh sen har vo bara myst i soffan jag och Roxy. Sen kom Moa och vi kollade på jurassic park 3 oh nu blir de snart sängen för imorgon far vi till mamma en sväng :) oh på tisdag ska ja söka skoola :D as lycklig brud sen ska jag till psykologen :) men nu sova så jag orkar upp imorgon :)

Peaceoutfuckers

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 28 oktober 2014 19:13

hejhopp!! Det var ett tag sen jag skrev här i bloggen oh känner att jag har inte haft tid eller orken att skriva här.. De ända som har hänt sen sist jag skrev är att Roxann har börjat på dagis oh hon trivs som fisken i vattnet där oh jag har fått j...

Av jenny - 26 juni 2014 22:58

Hejsan hoppsan karlsson ! Idag har min dag varit lite bättre än vad gårdagen var, oh jag hoppas att mitt hopp kommer finnas kvar länge ! Igår kändes de bara skit men men de kommer nog att lösa sig så småning om ^^, idag har jag oh Roxann varit ...

Av jenny - 25 juni 2014 21:25

Hejsan alla ! Idag fick jag brev från komvux oh ja kom inte in på kursen :/ men står som reserv så de är väl alltid nått eller !? Kag kände när jag läste att allt energi bara rann ur mig, allt pepp bara försvann men jajaja de löser sig nån gång! J...

Av jenny - 15 juni 2014 19:40

Hejsan vänner ! Min helg har vart kanon :D på fredagen var jag hos morfar oh försökte få ordning på han telefon vilket inte gick nå vidare :/, sen gjorde jag klart olas tatuering så nu är den klaar :) och jag är nöjd :D Sen var jag ite och körde ...

Av jenny - 13 juni 2014 13:01

Hello friends :D Jag känner mig möe duktig då jag inte har ätit en enda godisbit på hela veckan dock har jag käka glass 2ggr men de är ju trots allt sommar ;) hihi men jag känner mig lite stolt då jag aldrig trodde att jag skulle klara av så lång t...

Ovido - Quiz & Flashcards