Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under november 2011

Av jenny - 1 november 2011 23:39

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad sur jag blir :@ när jag skulle logga in på min faceboook så var mitt kontolåst :@ blir så jävla förbannad då är de antingen någon som har skickat as mycke skräppost till mit så de låser sig, eller så är de någon jävel som har hackat sig in på min hotmail och gjort något som inte windows live tillåter.. Åååååh jag blir så jävla trött på detta ....

Inte heller har jag fått tösens klänning till bröllopet heller "/ vi har betalt de men inte fått den, så imorgon blir de ett samtal till Tradera och även ett samtal till Odensbackens VC och fråga om de går att skriva ut min ångestdämpande här eller om jag måste göra de i stan. FUCK OFF om jag måste åka in till stan och träffa en psykläkare bara för att få ångestdämpade. jag håller tummarna på att jag bara behöver träffa en läkare i oden. alla håller tummarna....


Idag har jag och tösen varit ute och lekt med löven som ligger på marken :) de var super kul tyckte hon, vi har även invigt hennes rosa galonisar :) hihihi. det kommer att komma upp en film på när tösen leker i löven :) men inte idag för de orkar jag inte och jag har inte heller pengar på mobilen till de :p.... JAG HAR ÄVEN VARIT SÅ JÄVLA DUKTIG OCH VIRKAT ETT PAR RAGGSOCKOR ÅT MIN ÄLSKADE UNGE <3


 


Imorogn blir de hemfärd för mig och trollungen :) de skabli skönt att komma hem men guuuuuud så tråkigt att vara utan internet igen "/ jag gillar inte de, men men de är bara att bita i de sura äpplet.


Men nu blir de fan natten är otroligt jälva sjuuuuuuuuukt trött i huvudet <3


PEACE&KISS

Ovido - Quiz & Flashcards