Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under februari 2011

Av jenny - 15 februari 2011 22:38

jaa ännu väntar man på att trollet ska komma ut men de vill den tydligen inte ;) tycker väl att de är mysigt och sköönt där inne, men de måste fan vara trångt oxå xD.


på fredag har jag iaf fått en tid på spec. MVC på USÖ, förhoppningsvis blir jag igång satt under den dagen. men läste lite förut och då stod de att de kan skicka hem än igen och sätta en tid för igångsättning. fan jag orkar inte vänta längre plus att de börjar bli fruktansvärt tugnt och påfrestande för ryggen "/. men men de får jag väl stå ut med ett tag till..


nu har jag skriv kramp xD så orkar inte skriva mer


PUSS<3

Av jenny - 12 februari 2011 23:12

ingen bebis ännu :/ nu är de jävligt segt att vänta !


nu håller jag tummar, tår, händer och fötter på att socialen kan hjälpa mig med lägenhet. nu är de lite körigt. jag hoppas av hela mitt hjärta att de hjälper mig med detta för de vore helt underbart. de är ju sjukt jävla svårt att få en jävla lägenhet antingen är de sky höga i hyra eller så är de poäng man måste ha eller så måste man stå i bostadskö i minst ett år typ. det är ju omöjligt att få en om du inte har stått i kö i oändligheten, men men nu hoppas jag bara på de bästa.


ibland vill jag bara lägga  mig ner och dö och slippa all smärta i bröstet och bara få känna lite frihet från sorg, besvikelse och alla andra jobbiga känslo, men man får väl vänta i minst 70 år till <3

Av jenny - 5 februari 2011 22:00

ingen bebis ännu :P

nu vill jag bara att tiden ska gå fort så jag kan få lära känna min trollunge som ligger i magen och sen vill jag ju veta om det är en pojke eller flicka :) börjar bli väldigt otålig nu ;) hihhi. längtar satan i gatan efter att få träffa trollet <3


jag tror att han/hon tittar ut på måndag

amanda L tror på tisdag och amanda H tror på inatt tror jag hon sa ;) hihih.. vi får se när trollet kommer :D jag vill att de ska bli nu snart så fort som möjligt ;) LÄNGTAR <3


nu blir det film och sova ;) är seg i hela kroppen efter ha varit hos morbror, peggy och kusinen Tim på födelsedagsfirande för morbror fyllde ;) hihiih


Pussen och kramen <3

Ovido - Quiz & Flashcards