Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under januari 2011

Av jenny - 22 januari 2011 22:34

nu är det inte långt kvar :) endast tretton dagar kvar till beräknat :).


var på ultraljud i torsdags för att kolla om trollet låg åt rätt håll med fötterna upp och huvud ner :) och lill tollet låg klart åt rätt håll : D skönt att slippa göra vändningsförsök :P hihi.. nu längtar jag bara som fan tills min krabat kommer ut :D BAAAH.


ska även be min far komma med barnsängen och de där :) så jag kan skruva ihop de och ha allt klart tills trollet kommer ut :) hihi..


 nu blir det att dejta kudden <3


pussen och kramen <3

Av jenny - 18 januari 2011 16:54

usch nu orkar jag inte med karlar längre ! de är bara lämnar än om något inte duger eller om de inte passar dom "/ undrar ibland hur ni tänker. jag har blivit sviken flera gånger men du var nog den som tog hårdast "/ med ett brustet hjärtat tänker jag lämna dig för gått och aldrig mera gå på de gamla tricket något mer! Nu förtiden kommer jag vara och förbli singel hela mitt liv, om inte den rätta och perfekta mannen kliver in i mitt liv och älskar mig för den jag är och inte ser mig som något objekt eller något annat utan om han visar riktig kärlek och älskar mig för den jag är även om jag har mina sämsta dagar då kommer jag att tillbringa resten av mitt liv med honom annars kan ni karlar hålla er undan från mig om ni bara är ute efter kul för den valsen följer jag inte igen!!! men om ni vill ha mig som kompis så kan ni få komma in i mitt liv annars kan ni DRA ÅT HELVETE !


Tron på att det var något speciellt var FEL!

Hoppet på att de kunde bli något mellan oss var FEL!

De enda som blev kvar var falska förhoppningar och svek!



  NYASTE BILDEN PÅ TJOCKISMAGEN :D tagen vecka 37+3

Ovido - Quiz & Flashcards