Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under september 2010

Av jenny - 28 september 2010 18:00

hejsan hoppsan :D

nu var dte ett bra jävla tag sedan jag skrev i bloggen. Det har hänt mycket under den tiden från när jag skrev sist till idag och jag ska uppdatera er med vad som händer. :)


jag bor inte kvar hemma för de funkar inte alls mellan mig och min pappa, vi är osams hela tiden och vi gnatar på varandra hela tiden. så nu för tiden bor jag som inneboende hos min mormor och letar efter lägenhet ut mot landet.


nu sitter jga bara och väntar på att jag sak få pengar från soc, hoppas verkligen att jag får det för jag behöver de verkligen.


Magen och barnet i magen växer för fulla rullar :) det kommer att komma en bild nästa inlägg :D krabaten där inne lever i alla fall rövare och sparkar sin kära mamma ;). allt är bara fint med mig nu känner att jag inet har några större bekymmer, grymt skönt att känna den känslan igen. jag har planer och funderingar på om vart jga ska bo men de blir i alla fall inte i örebro för jag hatar stan, jag trivs bäst i öppna landskap typ odensbacken och jag tror att de kommer att bli en lägenhet där ute om jag hittar någon :).  jag tror inte att de har hänt så mycket mera förutom att de har varit mycket tankar i mitt huvud och så. jag kommer säkert på något mera senare men då skriver jag de i nästa inlägg :D


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN<3


Ovido - Quiz & Flashcards