Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under oktober 2010

: )

Av jenny - 29 oktober 2010 12:01

nu sitter jag hemma hos mamma och kolla rpå när hon städar :) sedan ska vi gå ut och kratta upp lövn som har fallit fråbn trädet ;) hihihi kanske blir lite fotografering oxå om jga orkar ;)..

JAG ÄLSKAR ATT SE ANDRA ARBETA :D (vilka gör inte ?!?)



med bebisen i magen är allt bara fint har hört hjärtslagen och de slår så vackert så. krabaten i magen mår bara fint hon/han njuter nog enormt eller så tycker hon/han de bara är för trångt där inne ;) hahaha. vem vet vad en bebis tänker :P.

jag mår oxå bara fint visst öär de mycke tankar i huvudet men de är bara att försöjka att släppa de och gå vidare med saker och ting : ).


elin grönberg du ska veta att jag saknar dig enormt mycket och vill träffa dig snart <3 men

</3

Av jenny - 24 oktober 2010 22:11

jag vet att det aldrig kommer att bli helt bra mellan oss men jag önskar att du i alla fall kunde svara när jag frågar dig något. men tydligen så är ditt sätt att säga nej att skita i och svara på sms.  det kommer aldrig att funka hundra mellan oss, och de vet både du och jag. men jag önska att du åtminstone svara på mina sms jag skickar till dig. de är de minsta jag begär av dig. all denna stress är inte bra för mig och inte för barnet heller men du vill ju inte ens att jag ska ha det här barnet, du ville att jag skulle göra abort! men du sa inte de till mig utom det säger du till andra personer som finns i min omgivning. dålig stil och jag gillar det inte.


Ni kanske tror att de handlar om fredrik men de gör de inte utom en annan människa i mitt liv.




Fredrik Nordborg:

jag önska att de skulle vara du och jag mer än något annat. men jag vet att du inte alls har de känslor jag har för dig. jag är hur glad som helst över att vi är kompisar de ska du veta :). jag hoppas att du är lika lycklig som jag är över detta barn jag bär. jag vet att du var osäker till en början men jag hoppas att du inte är de längre utom att du vill ha de lika mycke som jag <3 hoppas attdu talar om för mig om du har andra tankar och planer om saker och ting. du kommer bli en bra far de vet jag :) <3

Av jenny - 1 oktober 2010 12:29

jaha nu är det fredag igen och jag vet inte vad jag ska hitta på. det är rätt segt ibland när alla springer ut på krogen och en annan är hemma pga att pengarna är slut så man inte kan hitta på ett jota. det suger att vara fattig.


nu finns första bilden på magen på min facebook :) kommer att lägga upp den här oxå när jag har skrivit klart :) hihihi. ikväll kommer väl inget att hända antar jag som vanligt i DÖDA GAMLA ÖREBRO, fyfan hatar att bo här "/.

har inte mycket mer att skriva "/.


MESSA MIG OM NI VILL TRÄFFAS <3  



Ovido - Quiz & Flashcards