Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under oktober 2014

Av jenny - 28 oktober 2014 19:13

hejhopp!!
Det var ett tag sen jag skrev här i bloggen oh känner att jag har inte haft tid eller orken att skriva här..
De ända som har hänt sen sist jag skrev är att Roxann har börjat på dagis oh hon trivs som fisken i vattnet där oh jag har fått jobb :)
Det började med 5veckors praktik oh i måndags blev jag anställd oh de känns skönt även fast de bara varar i 6månader men de kanske kan bli mera vem Vet ^^, annars har de varit typ samma :p
Jag går en gång i veckan hos paykologen oh jag tycker att de rullar framåt där oh hon är helt underbar som psykolog hon lyssnar verkligen oh jag trivs oh känner mig trygg i hennes närvaro oh de är väl ett posetivt tecken från mitt håll :)

Jag har inte så mycke mera att skriva just nu men de kanske kommer in ett inlägg inom en snar framtid :*


Peaceout!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards