Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under maj 2011

Av jenny - 23 maj 2011 14:13

Om drygt en vecka är de planerat att jag ska flytta :) får se om de blir 1juni som han har sagt :P jag hoppas på de!

Äntligen får man komma tillbaka dit där man har växt upp :) alla kompisar och sen handbollen :) äntligen får jag bygga upp mitt egna liv med Roxann :).



just nu sitter jag och kollar på tv, dricker kaffe och skriver här :p. jag väntar på att mina papper och pengar ska komma från soc så att allt kan bli klart hyran och kontraktet . ska bli otroligt spännande att flytta till SIN egna lägenhet utan personal och utan att någon ska ha stenkoll på än.


JAG ÄLSKAR MIN DOTTER ROXANN INGER SOFIA HERWIG   

 

<3

Av jenny - 20 maj 2011 22:33

de finns en person i hela världen jag saknar mest i hela jävla världen och de är Elin Grönberg<3 du är världens bästa person i hela jävla världen. jag saknar och älskar dig sjukt mycket <3.


min lilla tös väger nu 6025 och är 61 lång :) hon bara växer hela tiden <3 fan jag hinner inte fatta hur jävla snabbt de går :P hon är redan tre månader :) fan de känns som om hon nyss kom ut...



nu är de BB på TV:n och jag är skit trött och funderar på om jag ska gå och sova ^^. imorgon bär de av till stora sundby för att träffa mamma och sedan rensa bland mammas bröte och sen ska jag till örebro och sova hos mormor och söndag blir de att fira morbros sambo peggy :D hihih första gången då min kusin och min tös träffas :D ska bli roligt och se skillnad på dom ^^ han är ju ett halvår äldre än henne :D


puss och kram på er <3

Av jenny - 10 maj 2011 12:18

NU ÄR MIN TÖS SNART TRE MÅNADER :D.    

Och här är hon bara några timmar gammal :)


Snacka om att de är skillnad, hon växer ju så de knakar ;) hahahah.. på tisdag nästa vecka ska vi till BVC och ta hennes första spruta och de bävar jag efter! vill inte se henne ha ont "/  fast de går ju så fort egentligen. :)


sist vi var till BVC vägde hon 5025 och var 58,5 cm lång :) när lilla tösen kom ut vägde hon 3925 och var 51 lång :) hon har växt väldigt mycket ska bli spännande och se nu när vi ska dit hur mycket hon har gått upp och hur lång hon är :) längtar tills de fast ej sprutan...



NU LOVAR JAG MINA UNDERBARA LÄSARE ATT JAG SKA BLOGGA OFTARE :).....



PUSS OCH KRAM <3

Ovido - Quiz & Flashcards