Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under april 2014

Av jenny - 29 april 2014 19:55

Tjolahopp!
Nu ver de ett tag sen jag skrev men har inte gaft tid att skriva. Men nu är jag på g igen!
Jag har haft ont i huvudet i flera dagar och täppt i näsan vet inte om de är pollen eller om de nå annat skit, jaja får la vänta oh se :)
Annars är allt bra här med oss i odensbacken! Jag trivs som fisken i vattnet här och de gör Roxann oxå hon älskar att vara ute oh leka i sandlådan här utanför oss och allt känns riktigt bra och jag börjar få ordning på allt :)
Jag mår faktiskt bra här visst kag har mina dalar oh toppar men ingen ångest när Roxann har lagt sig och inga andra konstiga känslor :) jag känner mig faktiskt glad för de mesta ;D!

Förresten jag har äntligen fått tid hos psykologen så den 6:e maj börjar jag igen och de känns skönt att få avlasta sig på någon som inte vet vilka människor som är runt omkring mig som int ställer dig på någons sidan utom som är neutral! Oh jag längtar att få bli av med skiten jag bär på <3
Men de känns bra och jag hoppas att vi klickar och att jag känner mig trygg :)

Och sen längtar jag till slutet på juli för då får jag veta om jag går börja plugga oh jag hoppas verkligen att jag kommer in men hon jag prata med sa att de inte skulle vara nåra provlem så jag hoppas verkligen att jag kommer in men nu har jag skrivkramp xD

Peaceout!

Av jenny - 8 april 2014 21:25

Hejhopp!
Jag kan väl säga att de rullar på hyfsat just nu och jag hoppas att de fortsätter i den här takten <3
Min ryggsäck med färdigheter fylls på varje dag med någon färdighet varje dag o detta gör att de faktiskt rullar på även fast de kan gå bakåt ibland så rullar de även framåt <3

Men nu till allt som är ännu roligare än nå annat, min älskade syster och moster båda guldklimpar kommer imorgon :) de är alltid lika roligt att träffa syster med barn :D sen torsdag blir de väl städdag :p oh på fredag far jag Roxann till mamma/mormor till lördag :D oh på söndag blir de att åka oh fira min morfar som fyller 70år <3

Men nu ska jag snart kolla på ghost whispers oh sen soooooova

Peaceout

Av jenny - 6 april 2014 19:57

Just nu är livet mer än underbart :) jag bara njuter <3
Min älskade ditter ligger nu och sover under sitt nya my little pony täcke oh är supernöjd :D hihi. Jag känner mig glad alltså glad på riktigt för en gång skull oh de känns i hela kroppen jag hoppas bara att de gåller i sig nu så jag kan fortsätta att njuta av mitt leende som jag har när jag kliver upp :D fast dock kan ju allt hända oh de blir en dal för mig men just nu leker mitt liv <3

Jag har underbara vänner som stöttar mig i vått oh torrt och jag kommer alltid stå bakom dem <3 ni vet vilka ni är och jag älskar er massor mina fina vänner <3

Peaceout

Ovido - Quiz & Flashcards