Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under augusti 2013

Av jenny - 31 augusti 2013 22:06

Tjabbalooba !

Idag har jag och min underbara dotter tillbringat hela eftermiddagen i Nora på marknade har spenderat ungefär 500kr de känns ju sådär men jag hittade mig en tjocktröja som jag har kollat på många ggr så tyckte de var dax nu när jag hade lite pengar, sen köpte jag 15 par strumpor till mig och 16 par strumpor till Roxann :) hon bev helnöjd. Hon fick även en älvdräckt och en Hello kitty ballong av mig eller som hon sig elo kiky long :P hahha hon är söt mitt troll :) det har varit en helt fantastisk dag och även har vi två fått lite egentid med varnadra och de var helt underbart  <3


Ni får ursäktá mig att jag är så sjuuukt dålig på att skriva inlägg men som sagt dotra tar skapligt mycke tid och har massa annat i huvudet just nu viist vore de super skönt att kunna skriva av sig allt här men om jag gjorde de skulle de ej bli så himla bra de är ganska mycket som vissa människor inte bör veta. Jag ska försöka bättra mig på att Försöka skriva ett inlägg varje dag här eller jag iaf varannan men kan inte lova men ska göra mitt bästa :) eftersom jag ändå har en del unika besökare så äre ännu roligare att skriva på bloggen :)  jaja nu ska jag nog slänga mig i söngen och försöka komma upp imorgon och bege mig ut på en liten cyckeltur :)


PEACEOUTLOVERS

Av jenny - 26 augusti 2013 10:18

Hejsan alla vänner :)

Morgonkaffet är nästan helt intaget :P Roxann har ätit en stor skål yogurt och jag har bara ätit en macka men huvudsaken är att hon får isig mycke mat nu eftersom hon har ätit super dåligt i flera veckor hoppas bara hon går upp sitt kilo hon tappa när hon var sjuk då hon inte åt nått alls typ, jag håller i alla fall alla mina tummar och tår på att de går åt rätt håll igen.


De har varit en helt underbar helg, i fredag tog jag de bara lugnt med film och chips ^^ och i lördags körde jag Håkans Buick en hel kväll, de är konstigt att de är roligt att sitta och åka runt, runt o runt på stan och sen åka iväg en sväng sen samma sak igen :p aja ibland är man lite konstig men jävlar så roligt de är :).


De har inte hänt specielt mycke sen jag bloggade sist. Jo jag har börjat ridit igen efter typ 100års uppehåll ååååh jävlar va gött de är att få sitta upp på häst ryggen igen :).

Roxann har även börja ridit lite smått på samma häst jag rider på och hon tycker att de är super roligt att rida :) hon sitter upe på hästen och ser hur nöjd ut som helst, inget slår ett glatt leende på en eget barn de finns fan inget bättre.

Idag ska vi iväg och köra lite soppor och blommor och senblir de nog hem och ta de lite lugnt eventuellt rida klite kanske :).


PEACEOUTLOVERS

Av jenny - 23 augusti 2013 10:32

Hejsan alla läsare sorry att jag inte har bloggat på länge men har varit mycke annat med boende och annat jävla skit men hoppas att allt löser sig snart och att allt löser sig. Här ifrån vårat håll rullar de på framåt söker jobb och letar efter lägenhet men de går ju sissodär :/...


Jag är oerhört stolt över min dotter då hon är nästan helt blöjfri hon har blöja när hon sover och enstaka ggr i bilen om hon ska åka långt. Jag är helt extas i de här ochbara hoppar av lycka när hon vill kissa :) jag trodde inte att hon skulle bli de så snabbt utom trodde de iaf skulle ta minst ett år till innan hon va de men jag är hur stolt som helst över min älskade Dotter <3.

Just nu är hon inne i en mammaperiod igen och de är lite påfrestande ibland men även kan de vara mysigt :), men när man inte får gå på toaletten själv så är de lite små jobbigt :P men men de tillhör väl ett barns uppväxt. Hon ha ju ett "fantastiskt" humör ^^ nee men hon har en egen vilja och ett humör därefter blir fruktansvärt arg när deinte duger eller om hon inte får som hon vill eller om ag frågar vad hon vill äta ;) men jag älskar henne över hela mitt hjärta och skulle aldrig ha ett liv utan henne.


PEACEOUTLOVERS

Ovido - Quiz & Flashcards