Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under maj 2014

Av jenny - 22 maj 2014 21:52

Hejsan hoppsan du !
Idag har jag haft en underbar dag i solen och med cykeltur :D as skönt var och jag är så jävla taggad att komma i form nu och jag vill verkligen fasta upp allt eller vad man säger xD
Ååh jag bara älskar vädret då jag slipper frysa hahaha ;) annars fryser jag nästan jämt xD de posetiva med att kag gått ner i vikt är att jag är nöjd med kroppen som är nu och att jag börjar sätta på mig mera feminina kläder ;) de negativa är ju då att jag fryser typ jämt förutom nu när de är varmt ;) hahaha men de posetiva överväger lätt de negativa ^^ så står kvar i min vikt nu och för alltid "hoppas jag" hahaha.


Imorgon är de fredag och de blir helg vilket kommer att va jäkligt skönt på sätt och vis ;) men ändå segdraget men men jag får göra de bästa av situationen ;) hahaha.
På söndag blir de hem till mamma för att fira henne på morsdag och ta en fika och på söndagkvällen så kommer jag att besöka underbara Jessica för lite mary kay party ;p hihi kommer bli en toppen söndag :)

Men ny ska jag ta och göra allt innan jag ska hoppa ner i min säng oh sova för natten :) men ha de bäst innan vi hörs nästa gång ;D

Peaceout!

Av jenny - 19 maj 2014 21:53

Hejsan alla vänner :)
Idag mår jag hyffsad ih känner mig lite stolt över mig själv för har vart ute och cykla en lång sväng med moa och Roxann oh de känns oehört bra i kroppen då jag verkligen vill få allt fastare nu när jag gått ner i vikt, för efter mina -24kg så känns allt mycke mer darrligt än vad de gjorde innan så nu är de bara att fasta till allt och bygga upp mina muskler igen då jag känner att min kropp börjar ge vika just för att jag har slutat träna efter typ 10 år i träning! Så nu jävlar taggar jag om och ska börja träna på nytt och jag känner mig peppad på detta igen och jag ska även lyckas med att ändra på min kost och dra ner på allt godis och allt annat onyttigt skit :p

För övrigt så mår jag som vanligt de är lite upp och ner som en berg och dalbana men jag överlever inget kan bli värre än vad de varrä förr !
Nu blir de sängen så PussoKram på er alla :)

Peaceout!

Av jenny - 18 maj 2014 12:11

Hejsan hoppsan :)
Idag är de söndag och jag känner mig riktigt nöjd med tillvaron idag :D oh de känns riktigt gött :)

Idag kommer även Roxann hem och de är oxå riktigt skönt :) sen ska jag sätta klart stenen ute i rabatten så de blir klart :) sen ska vi nog bara sitta hemma och ta de lite lugnt :)
Jag har inte så mycke mer att skriva just nu men de kanske kommer ett inlägg till idag eller imorrn man vet aldrig de är helt beroende på om jag har nåt att skriva om :)

Peaceout

Av jenny - 12 maj 2014 20:35

Hejsan :)
Idag har jag haft huvudvärk större delen av dagen men de är bara att acceptera ;).
Imorgon är de dax för de andra besöket hos psykologen oh de kändes sjuuukt bra förra gången allting kändes bara helt fantastiskt :) jag är så himla glad över att vi klickade oh att jag känner mig trygg där de gör att jag kan prata mycke lättare :) nu är de dags att ta tag i de tunga ich arbeta med de så jag kan få en lättare vardag i mitt liv :) oh jag gör detta för min skull men gör de mest för min älskade dotters skull <3 jag vet inte vad jag skulle göra utan henne hon lyser upp de mörka stunderna i mitt liv <3

Men de finns en person som jag saknar någe så fruktansvärt myck oh de är therese min förra mentor ibland. Önskar jag att hon va min granne så jag kunde få en värmande kram när de är tufft <3 jag älskar dig therese och du betyder sjuukt jävla mycke för mig <3


Men nu är de ullared sen sängen puss oh godnatt !


Peaceout

Av jenny - 4 maj 2014 23:16

Tjooolahopp :)
Hjärnan snurrar i 210 ideer flödar tankarna står högt och lågt i skallen jag vet inte vart jag ska börja eller vart jag ska sluta! Allt känns så stor fast ändå känns de som lätt som en plätt ! Gaaaaaah ja tror jag behöver prata med dig om hur jag ska göra med mina ideer och tankar som flödar! För nu jävlar ska ja komma till skott med detta, jag vill bara få de ur mig jag vill bara berätta!! Varför ska allt va så svårt ibland!
Baaaah jaja jag får la bara ta oh varva ner mina tankar ett slag eller två ;) faan de sådanna här kvällar jag vill ha en dator så jag kan skriva ner alla mina ideer jag har men icke sa nicke xD jaja de är la bara oh spara pengar så jag kan gö de :D

På tal om annat min dag har varit ganska hyfsad faktiskt :) idag kom min andra hälft hem igen, så känner mig hel igen <3 vi har även varit och handlat mat med Moa idag, oh sen har vo bara myst i soffan jag och Roxy. Sen kom Moa och vi kollade på jurassic park 3 oh nu blir de snart sängen för imorgon far vi till mamma en sväng :) oh på tisdag ska ja söka skoola :D as lycklig brud sen ska jag till psykologen :) men nu sova så jag orkar upp imorgon :)

Peaceoutfuckers

Av jenny - 1 maj 2014 23:05

Valborg var en undebar dag :) de börja med att jag och Roxann for in till stan för att vara på öppningen av stora holmen sen åkte jag och Roxy hem för att invänta kvällen oh vänta på att de skulle bli brasa!
Roxann, jag och Moa var i asker och kollade på brasan och de var värt väntan och regnet, för att få se sitt barn bli så glad och så lyrisk av glädje de gör att ens liv blir helt oslagbart <3
Sen kollade vi på fyverkerierna från bilen oh de är oxå en upplevelse i sig <3 jag är en oerhört glad mamma att jag har en så underbar dotter som förgyller mina dagar <3

Men nu ska jag sova nattinatt <3


Peaceout

Ovido - Quiz & Flashcards