Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under juli 2012

Av jenny - 22 juli 2012 00:25

Jävla bajs huvudvärk som inte vill förscinna ur mitt liv sen den 11 juli har jag haft huvudvärk de är inte kul har inte kunna jobba sen dess så lönen i augusti är inte rolig de blir lite pengar... Jag hatar de, hoppas att den där nevrologen (stavning) kan hjälpa mig imorgon så jag får ordning på den här jävla huvudvärken snart de funkar inte längre... Jag måste ju fan kunna jobba :@...

Nu är i alla fall min älskade trollunge hemma igen efter en vecka hos mormor. Skönt att kunna pussa och krama på henne igen <3 saknar henne varje minut hon inte är med mig. Mammas mest älskade troll, utan dig skulle jag vara luft om ens de <3<3



Tänk om saker och ting vore lättare ibland då hade jag talat om för dig hur jag känner för dig och vad jag vill. Men de är inte så lätt tyvär "/. Jag önskar att sakerna mellan oss aldrig hade hänt utom att de skulle blivit vi utan strul... Ibland ångrar jag valet jag gjorde men de är ändå mitt bästa val. Allt hade varit perfekt, men nu är de som de är och de är skit jobbigt men tyvär kan jag inte göra någonting åt de "/ men önska att jag kunde trolla <3 älskar dig fortfarande<3



PEACE&LOVE

Av jenny - 14 juli 2012 18:48

Imorgon kommer Roxanns mormor och hämtar henne :) hon ska ha en hel vecka med sin mormor ;). Kommer sakna henne jätte mycke under den
veckan men de kommer nog gå bra.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att denna frultansvärda huvudvärken försvinner till måndag annars får jag tvinga iväg mig i alla fall för är så jävla trött på att ha huvudvärk nu fyfan... Jaja bit ihop och ta dig i kragen och arbeta i alla fall...


Nu har jag lite bloggtorak kanske kommer på något lite senare..

PEACE&LOVE

Av jenny - 12 juli 2012 23:50

Fyfan jag hatar det här med migrän och huvudvärk över lag "/ fyfan tredje jobbdagen imprgon jag lir hemma "/ de är inte bra, fast jag vet ju att jag inte presterar någe bra på jobbet om jag går iväg och försöker när jag har huvudvärk/migrän..... Jaja vad är väl en bal på slottet om inte jävligt långsam och tråkig ;).


Imorgon kommer min älskade böööööög hit och socer hos mig hela helgen :) <3 saknar henne som fan. Men imorgon entligen ska jag få träffa min älskade bööög <3 de ska bli sjukt kul :)
Stan imorgon på samtal håller tummarna...

Blev kort inlägg idag men nu måste jagsva nattinatt

PEACE&LOVE

Av jenny - 11 juli 2012 23:53

Jaha idag har man varit hemma från pga. Migrän oxh känner nu att den är på väg tillbaka så håller tummarna på att den inte visar sig imorgon, behöververkligem jobba så jag får in lite pengar...

Tänk om önskningarna man hade kunde bli sanna fy vad glad jag skulle bli då, om man fick välja tre stycken så vet jag precis vilka jag skulle välja av alla tusen jag har.
Vissa gånger vore de rätt skönt om de funka så, fast de finnns ju även motgångar på de man önskar sig men jah skulle hellre bita i de sura äpplet och få de posetiva om de blev så.

På fredag ska jag till närpsykiatrin och prata med någon jävla sjuksköterska, känner att jag måste bearbeta mina agressioner jag får när jag bara blir lite irriterad. Jag vill att jag och min dotter ska kunna diskutera utan att jag flyger i taket och är heöt hysterisk på små grejer de kommer aldrig att funka mellan oss om de ska vara så utom då är de bättre att jag nearbetar de nu innan de är försent... Är de någon som läser detta och har något emot att man är mamma och går på samtal så kan ni skriva de till mig ist för att gå bakom ryggen på mig.....



PEACE&KISS

Av jenny - 9 juli 2012 23:54

Idag har de då fan inte varit min dag "/...
De börja redan på morgonen då de har satt den där jävla ingången på dagis på fel jävla sida :@ sen vart jag lite lugn när jag träffa elin sen när jag började jobba så var de lite segt och sen blev jag extremt röksugen och skuöle jag gå ut och röka så kom jag ju inte in igen i skolan då vart de bara värre och ännu segare men vad de var bara att bota sig i läppen och hålla humöret uppe så mycke som de gick. Men är man rökare så är man.

Roxann hade tydligen var varm som en kamin när hon kpm hem feån dagis så hon bada när hon kom hem till farmor<3 de var som en bakugn inne på dagis tydligen aå vi hpoppas på att de inte blir kanon varmt nu denna vecka, men skulle de bli de så får tösen vara med pappa så hon slipper värmen.

Men nu blir de sängen så jag kommer upp imorgon :P


PEACE&KISS

Ovido - Quiz & Flashcards