Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under mars 2014

Av jenny - 27 mars 2014 22:41

Fucking shit !!
Min mobil har lagt av oh jag blir galen ! Jag undrar hur man egentligen blev så jävla beroende av mobilen, de är ju helt jävla sinnesjuuukt !
Asså WTF lixom , jag fick ren jävla paaniik när mobilen la av.. de första jag tänkte var "shiiit hur fan ska jag kunna ringa om de händer något " oh de andra var " vafaaan ska jag göra nu ?"
Alltså vo mänskligheten är ju rent ut sagt störda när de kommer till telefoni och teknikprylar över lag, de är rätt skrattretande att man beter sig på detta sätt och att man får ren panik när något av t.ex tv:n, datan eller mobilen xD
Efter ett tsg skrattade jag åt mig själv för hur patetisk man kan va ibland xD jaa de är roligt nästan jämt :)


Men till de bättre sakerna :) jag har spenderat dagen med Linda och min älskade dotter på dollar store idag, linda oh ja fick låna adams bil så hon fick åka oh handla på sig lite städprylar oh lite annat bra att ha saker :) sen drog bi hemmåt oh Linda bjussa på mat och kaffe :D de är tur att jag har underbara vänner ? ibland har man turen med de oxå :)
Men nu ligger jag i min säng oh filurar och försöker även sova fast de inte går någe vidare med de xD haha....
Imorgon kommer min underbara mamma hit för att fira min födelsedag och även min syster, Alice, Iggy oh mormor och även en bonus för Roxann är att mammas grannes unge Adam följer med oh leker med Roxann :)
jag hoppas ni andra har haft en kanon dsg för de har jag och Roxann haft :D

PeaceFuckingOut
(Ps oroa er inte så mycket allting löser sig med tiden)ds

Av jenny - 26 mars 2014 19:52

Helvetesjävlaskitsajaaaaag!
Faan jag blir så jävla trött på de här med pengar jag blir tokig ! Jag kommer inte orka mer snart ! Jag sliter av mig håret snart... Hur fan kommer de bli nu om jag inte får försörjningstöd ?! Hur fan ska jag kunna bo kvar här ? Hur fan ska ja kunna försörja mitt barn? Hur ska jag kunna ge henne mat på bordet? Baaaaaaaaaah jag blir toookig!! Dessa frågor bara snurrar runt i huvudet och stressen kommer smygandes fram.. Mitt dömande sinne kommer och viskar du är värdelös, du är värdelös, orden bara upprepar sig hela tiden... Jag vet inte varfan ja ska ta vägen hur jag ska bete mig i verkligheten !!!! FUCK!

Jaja bit ihop kvinna eller nåt !?
Ibland undrar jag om jag bara ska skriva ut min livs historia så folk slipper snacka om de ena oh de andra !!!

Peacefuckingout

Av jenny - 18 mars 2014 16:02

Tjooolahopp!!
Nu börjar jag se ljuset i de mörka! Jag hoppas att de fortsätter åt samma håll nu så de kan bli ljust varje dag..
Ibland funderar jag på hur jag hade gjort förr i tiden och hur jag hanterade saker då och när jag tänker på de så känner blir jag stolt lver mig själv oh känner att saker är mera värdefulla idag :). Men vissa saker är ju mindre värdefulla.... Men just nu är de som de är och jag kan inte ändra på situationen just nu och jag får finna mig i de och de får helt enkelt vara såhär nu och jag får acceptera de :)..

Nu till de lite roligare :) Min oh Jessicas fest är på lördag och jävlar så taggad jag är oh har känslan av att de kommer bli en kanon fest!!
Hoppas bara att allt hinner komma med posten så man slipper ändra i planen ;) men de löser sig alltid med de mesta :) nu tänker vi för dagen och lever i nuet :D


Peaceout

Av jenny - 9 mars 2014 22:28

Nu skriver jag äntligen och gar tänkt att jag ska försöka komma igång oh skriva mera och lite oftare ;).

Ja vart ska man börja ?!
2014 började inte så jävla bra, men sen ordnade de upp sig med saker och ting! Vid den 17 feb flyttade jag och min ängel till en lght i odensbacken och de känns helt underbart ! Ingen ångest, inga konstiga tankar, ingetän panik över att ja ska åka hem! Allt rullar på fint förutom pengar, men de ordnar sig nog så småning om. Jag trivs något så underbart här och de känns oerhört skönt att jag äntligen har hittat de som passar mig :) jag känner mig oerhört jävla as lycklig just nu ! De ända som skulle kunna bli lite bättre är ju ekonomin men de tar vi en annan dag :p just nu njuter jag av livet som jag har för stunden :D
Är super nöjd med de som de är <3

Peaceout <3

Ovido - Quiz & Flashcards