Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under december 2011

Av jenny - 13 december 2011 21:23

hejsan alla älskade läsare :)

jag har typ blogg torka "/ jag vet inte vad jag riktigt ska skriva men jag skriver väl lite :P.


Nu har jag bott i järle i en vecka och snart tre dagar :P har varit kattvakt medan Pappa och annelie är i lasvegas eller ja dom sitter kanske på flyget nu ingen aning   . men dom kommer i alla fall hem imoprgon och jag hoppas att dom har med något roligt åt mig och knoddas (roxann). de har gått sjukt fort när jag har varit här uppe men jag saknar mina kompisar i odensbacken och handbollen men snart får jag komma hem   ..


Knoddas bara växer och knakar :) hon har börja att gå lite smått igår hade vi gå träning :) fast de är lite svårt att göra de själv men de gick hyfsat ändå :) så nu är lugnet över för mamma Jenny. Fast de är super kul att hon går jag blir så stolt över mitt hjärta <3  om ungefär en vecka går hon nog själv uten att mamma behöver sitta "kom då, kom då"  höhöhö..


JAg har funderat och tänkt på att de vore jävligt skönt om hela världen var nudister    för då skulle man slippa köpa kläder, man skulle aldrig bli mobbad för vad man har för klädstil eller behöva tänka på vad man ska ha vardagligen. fatta skööönt de skulle vara   xD


nu blir de natten godnatt <3


KISS AND PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards