Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under september 2012

Av jenny - 29 september 2012 00:11

Fyfan vad de här är jobbigt jag vet inte rikigt vat jag ska ta vägen "/ ska jag välja höger, vänster eller ska jag backa 100m och svänga av ifrån vägen och börja på någe nytt??? Baaah tankarma vill liksom inte försvinna ifrån mitt huvud om just de här sakerna "/...
Varför kan man bara inte välja väg och riktning utan att någon blir ledsen, arg eller besviken "/ allt känns bara som ett tvång just nu om att jag MÅSTE välja själv rätt "/.. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.


Föresten så ska jag börja gå och prata med en psykolog igen och arbeta med mina agressionsproblem jag har emot alla om någon säger eller gör något fel och då menar jag att jag blir de på alla inkl. Min dotter.. Men de känns skönt att de äntligen är något jag kommit på själv utan att någon ska behöva säga de till mig, är faktiskt lite stolt över mig själv :). Har även bytt arbetsförmedling till hallsberg och där fick jag 10ggr bättre hjälp än i örebro och de känns oxå jävligt skönt att de tog mig på allvar med att jag har svårt med att söka jobb och att jag har en diagnos.

Roxann ska även få prova astmamedicin snart den 10 oktober ska vi iväg på sån här "lektion" om hur den funkar och så vidare så de är oxå en lättnad inom mig att jag äntligen ska börja med "utredning" på henne. Äntlugen har saker börja komma igång. Så nu längtar jag mest till deb 10:de så vi får testa och se om de är astma eller inte, om astmamedicinen inte skulle hjälpa så skulle vi börja med allergitester och sånt så de känns bra att de äntligen händer saker med tanke på att hon har varit sånhär ända sen hon bara var någon månad gammal.


Nehe ni människor nu blir de fan sova är fett trött och orkar knappt hålla ögonen öppna <3

PEACE&LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards