Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under oktober 2011

Av jenny - 31 oktober 2011 22:01

Nu tror ja att jag har fixa klart min blogg och jag hoppas att den blev bra. Tösen har äntligen somnat efter 1 timmes övertrötthet (stavning). Jag vet att jag är super dålig på att blogga men de är inge roligt att sitta och blogga via mms plus att de kostar sjukt mycket pengar för mig.

Nu ligger jag i bäddsoffan i stora sundby och är skapligt trött, men jag ska inte sova ännu för då är jag jätte seg imorgon. Om de blir fint väder imorgon ska jag nog kanske gå ut och gå en lång promenad om jag känner att jag orkar och vill, min kropp är inte helt hundra.


Guuuuud jag kan inte fatta att min älskade lilla tös snart är ett år :O de är typ 3 månader kvar tills hon fyller :). hon bara växer och knakar, snart får hon sin första tand också :) hon får vampyrtänderna först som sin mor ;) men hon är lika söt och rar ändå <3

Idag har vi  varit ute och gått en liten promenad, och vi har även lekt massor inomhus. de har varit håll igång när hon har varit vaken :) sen har vi även busat med hundarna idag :).


någon dg ska jag och Roxann ta med os saker och åka över till Ninnie och lilla Amadeus och hälsa på de två filurerna<3 men de får bli när jag får mina pengar igen för just nu är jag lite fattig "/ men men de löser de med <3




Nu tror jag att jag inte har så jävla mycke mer att skriva :p har lite dålig fantasi nu på kvällen de kommer ett inlägg imorgon oxå <3


KISS AND PEACE <3

Av jenny - 11 oktober 2011 10:26

Hejsan alla läsare :).

förlåt alla läsare jag har varit grymt dålig på att uppdatera mig här på bloggen, men jag har inte haft tid och sen har jag inte tillgång till internet så mycket. tiden gå mesta dels åt till min älskade dotter Roxann som nu för tiden är 8 månader och kryper runt på golvet :). resten av tiden jag har ledigt ifrån tösen skriver jag på min bok som kommer ut i affärerna så småning om :p.


Jag kan inte fatta att de snart är julafton och att Roxann snart fyller ett år de är helt sjukt hur jävla fort tiden går<3 Mammas lilla troll unge har blivit en stor tjej nu. Så de är dax att börja barnsäkra alla skåpen och bord och allat hon kan komma åt :p hahahah snart springer hon väl omkring här hemma och då är de försent :p hon reser sig med stöd redan fast de tar tid at resa sig upp men upp på benen tar hon sig allt :p.


 


Kylan vandrar in över örebro nu, de är helt otroligt att de har blivit så jävla kallt bara på ett par dagar. När jag åkte till pappa var de lagom väder att gå i tjocktröja, dage efter var de vinterjacke väder ute "/ helt jävla otroligt. snart kommer väl 30 cm snö på en gång.

I min lägenhet är de svin kallt även fast jag har dragit på elementen på full värme, fan vad trött jag blir. PLUS ATT ELEMENTEN LÅTER SOM EN HUNGRIG MAGE xD hahahahahahahaha.. de blir fan till att ta på sig one peas(stavning) och mina tomtetofflor på då kan jag la inte frysa :p hahah.


Och ett stort tack till min älskade kompis Ninnie Öberg som har fixat min blogg :) älskar dig tjejen du är underbar <3 ännu ett tack till dig min kära<3


Ovido - Quiz & Flashcards