Ta dagen som den kommer!

Alla inlägg under juni 2013

Av jenny - 25 juni 2013 11:52

Idag trodde jag de var måndag vid elva kom jag på att de är tisdag och att roxy missa dagiset xD fyfan jag känner mig inte soeciellt smart just nu hahaha.
Annars idag blir de väl att ta de lugnt. Vet inte om jag ska åka till p-boda ikväll eller om jag ska tilbaka hit till pappa, vill bara hitta en annan lägenhet nu känns väldigt idiotiskt och sitta ich betala för en lägenhet jag ej bor i hihih jaja men men de är inte lätt alla gånger xD vi får se om de kommer någe inlägg ikväll eller om jag somnar tidigt :p

Världens bästa dotter ??

Av jenny - 24 juni 2013 23:41

Fyfan är taggad till tusen inför Rockabilly festivalen som är i helgn  :P  Längtar som faaaaan tur att de snart är fredag :)..

de kommer bli en underbar helg i skara :). wooopwoooop.



Du din lilla jävel som går runt och snackar skit om mig och säger att jag är hora kan ju sluta med de för jag har då faaan inte Lega med någon på ett par månader s håll bara igen din lilla käft ist!!! ÄR SJUUKT TRÖTT PÅ SKITSNACKT!!!!


BLOGGTORSK kommer mera imorgon <3


Du är fin <3 fruktansvärt surt att du gick tillbaka till ditt ex :/

Ovido - Quiz & Flashcards